Rühm:
KRÕLL
|
Aeg :
3-7.dets. 2012
|
Teema:
4 SÕPRA,12 ERINEVAT NIME (aastajad, kuud)
|
||||||||||
Eesmärgid
|
6-7aastased
Koristab
töö lõppedes oma töölaua; oskab paarilisega koostööd teha
Oskab teha vahet erinevatel aastaaegadel;
nimetab 4 aastaaega ja 12 kuud; nimetab oma sünnipäevakuu/sünnikuupäeva
Teab oma sünnipäeva; oskab nimetada vastandsõnu
Loendab 12-ne piires; saab aru hulga
mõistest
Lõikab kääridega mööda joont, saab hakkama naela löömisega läbi plekk
purgi
|
|||||||||||
Üldoskused
|
||||||||||||
Mina
ja
keskkond
|
||||||||||||
Keel
ja kõne
|
||||||||||||
Matemaatika
|
||||||||||||
Kunst
|
||||||||||||
Tegevused
/keskused
|
Õppe- ja kasvatustegevused
|
|||||||||||
Esmaspäev
|
Teisipäev
|
Kolmapäev
|
Neljapäev
|
Reede
|
||||||||
Hommikuring
|
-Külla
tuleb esimene külaline koos kolme sõbraga
TALV
-Milliseks
muutub ilm talvel?
-Milliseid
riideid kantakse talvel? (leia korvist ainult talve esemed, mäng kiirusepeale
parilisega)
-Mida
saab talvel õues teha?
-Õppeäng
„Millal on minu sünnipäev?“
*
Lumehelbeke, tasa, tasa,
liugleb aknale, tasa.....,
tasa......
|
KEVAD
-Milline
sõber tuleb täna külla?
-Peale
millist aastaega tuleb kevad?
Kuidas
me teame, et kevad on saabunud
-Millisest
aastajast rääkib luuletus?
* Kevade on tulnud ju! Uhu-uu, uhu-uu!
Põsed punnis puhub tuul, kiigutab nii lehti puul- uhu-uhu-uu!
-Õppemäng „Aastaajad“ |
SUVI
-Mis
on sinu lemmik tegevus suvel
- Missuguseid
tegevusi saab ainult suvel harrastada?
*Siis, kui kassid suvitasid, hiired naeru pugistasid,
korraldasid trilli-tralli, pühapäeva pillerpalli.-
-Õppemäng
„ Millal see on?“
|
SÜGIS
*
Kärbseeit on närviline, leidis seene värvilise
igaüks sest läheb mööda, hoiatab see pole söödav.
-Mille
poolest erineb sügis kevadest?
-Õppemäng- „Vastandid“
|
4 SÕPRA JA 12 NIME
- Milline
4 sõbrast on sinu lemmik?
-Millise
sõbraga on sinul samal ajal sünnipäev?
-Õppemäng „Sõbrad läksid mööda teed“
|
|||||||
Lugemise
ja
kirjaoskuse
keskus
|
5-7a TL: Lahenda kood (igale tähele vastab
sümbol)
|
TL:Igal sõbral kolm nime ( ühenda aastaajad
kuudega
|
TL: Sassiläinud sõbrad ( lõika ja kleebi
pildid õigesse aastaaega)
|
TL: Mul on nii külm ( kirjuta vastandsõna)
|
Leia lumememmede erinevused
|
|||||||
Teadus-ja
lauamängu
keskus
|
3-5a
|
Erinevad kalendrid
|
||||||||||
5-7a
|
Aastaaegade mäng
|
Vastandite mäng
|
||||||||||
Loovmängu-keskus
|
Riiete sorteerimine- talvine/suvine
|
|||||||||||
Ehitusmängu
keskus
|
Jõulueelne suurkoristus
|
|||||||||||
Kunstikeskus
|
Joonistamine- Minu sünnipäeva kuu (vabal
valikul vahendid)
|
Voolimine- Neli aastaaega
|
Kleepetöö- Minu lemmik aastaeg
(taaskasutatavad materjalid)
|
Maalimine- lumine taevas ( habeajamiskreem)
|
Meisterdamine- Põhjapõder
|
|||||||
Muud
tegevused
|
10:00 I advendi üritus lastele saalis
17:00 trepikontsert
|
Advendikalendri
|
tegemine
|
|||||||||
Muusika-
tegevused
|
10:40
|
|||||||||||
Liikumis-
tegevused
|
Sees
9:40 nooremad
10:10 vanemad
|
Rütmika 15.35
|
Õues
|
|||||||||
Eesmärk: Kinnistada aastaaegade ja kuude nimetusi.
Teisipäev: Õppemäng „Aastaajad“-
Kolmapäev: Õppemäng
„ Millal see on?“- Lapsed seisavad
ringis. Ringi keskel põrandal kaardid erinevatest aastaaegadest (kaartidel
pildi pool peidus). Lapsed võtavad kordamööda kaardi, nimetavad seal oleva
aastaaja ja ütlevad ühe tegevuse, mida saab antud ajal teha nt talv - lumememme
teha, kevad - lilli noppida, suvi - ujuda, sügis - puuvilju süüa jne. Teised
lapsed matkivad kohapeal seistes nimetatud tegevust.
Eesmärk: Õpetada
märkama aastaegade iseärasusi
Kolmapäev: Õppemäng „
Mõned meist on peidus“- Lapsed istuvad näoga õpetaja poole. Lauale
asetatakse üksteise kõrvale ühte ritta suvega seotud mitmesuguseid asju ja
loendatakse neid vasakult paremale. Üks laps lahkub ruumist. Sel ajal
peidetakse üks mänguasi ära. Teiste laste käteplaksutus on märguandeks, et laps
võib tagasi tulla. Laps peab tühja koha järgi kindlaks tegema, mitmes ese on
ära peidetud (teine, neljas, seitsmes..)
Eesmärk: Hulga
mõiste kinnitamine
Neljapäev: Õppemäng „Vastandid“- Vaja läheb mõistekaarte vastandsõnadega (nt. suur-väike, kõva-pehme, sile-krobeline jne). Iga laps tõmbab endale ühe mõistekaardi vastandsõnadega ja läheb ümbrusest otsima asju, mis iseloomustaksid kaardil kirjas olevaid antonüüme. Leituid esemed tuuakse mängujuhi juurde ja üheskoos proovitakse esemeid vaadates ära arvata üksteise kaardil olevaid antonüüme
Eesmärk:
Kinnistada vastandsõnu.
Reede: Õppemäng „ Mööda teed läksid sõbrad“ – Igal lapsel on käes
paber ettejoonistatud looklevate joontega, käärid. Õpetaja räägib lastele
juttu, sellest kuidas 3 aastaaega läksid talve otsima. Kui õpetaja mainib
künkast üles-ja allminekut, peavad lapsed mööda joont kääridega lõikama. Jutu
lõpuks peab kõikidel lastel olema kõik kolm looklevat riba lõigatud.
Eesmärk: mööda joont
kääridega lõikamise kinnistamine
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar